Dostawy i zwroty

Czas doręczenia twojej paczki

Produkty marki HEVEA

Czas dostarczenia paczki różni się w zależności od wybranego produktu od 7 do 45 dni roboczych. Czas jest liczony od następnego dnia roboczego, w którym wysłano zamówienie.

Produkty marki Visby i Scandica

Czas dostarczenia paczki różni się w zależności od wybranego produktu od 9 do 39 dni roboczych. Czas jest liczony od następnego dnia roboczego, w którym wysłano zamówienie.

Zwroty produktów Visby i Scandica

Dokładamy wszelkich starań, aby meble dotarły do Państwa bez żadnych uszkodzeń oraz, żeby długo i bez problemów mogły być przez Państwa użytkowane. Jeśli jednak pojawią się jakieś przeszkody, jesteśmy do dyspozycji, aby je jak najszybciej wyeliminować, by mogli Państwo cieszyć się z zakupionych mebli.

Pamiętaj, że na każdym etapie reklamacji chcemy być po Twojej stronie. Chcemy, aby nasi Klienci darzyli nas zaufaniem, dlatego zamierzamy wszystko im ułatwiać – również na etapie reklamacji. Przestrzegamy obowiązujących w Polsce jak i w Europie praw Konsumenta. Każda zgłoszona do nas reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z kolejnością jej zgłoszenia. Przewidywany czas naszej reakcji na zgłoszenie wynosi 2 dni robocze. Jeżeli nie skontaktujemy się w tym czasie, to może oznaczać, że nie otrzymaliśmy od Ciebie zgłoszenia reklamacyjnego. Prosimy wówczas o ponowny kontakt.

Czas powiadomienia Konsumenta o naszym stanowisku w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni. Czas, w którym Konsument może złożyć reklamacje wynosi 2 miesiące od dnia stwierdzenia wady.

Problemy z przesyłką kupionych mebli. Pamiętaj, że firma kurierska to firma zewnętrzna, na której działanie nie zawsze mamy wpływ. Dlatego zanim odbierzesz przesyłkę, sprawdź dokładnie przy kurierze, czy opakowanie kupionego mebla pozostaje nienaruszone. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej, spisz protokół szkody (kurier ma obowiązek udostępnić Ci formularz) i poinformuj nas o tym fakcie.

Jeśli potencjalne uszkodzenia zostaną stwierdzone już po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej, skontaktować się z firmą kurierską.

Kupiony mebel posiada wady:

W przypadku stwierdzenia wadliwości otrzymanego towaru lub uległ on uszkodzeniu w trakcie użytkowania poinformuj nas niezwłocznie o tym fakcie.

Towar jest niezgodny z umową:

Możesz także złożyć reklamację w naszym sklepie z tytułu niezgodności towaru z umową lub kiedy w otrzymanym zamówieniu brakuje niektórych elementów. Zgodnie z polskim prawem możesz zażądać naprawy lub wymiany towaru na nowy. Ustosunkujemy się do zgłoszenia i podejmiemy decyzję w zależności czy żądanie jest możliwe do realizacji. W wypadku, gdy żądania są niemożliwe do spełnienia, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. Sprzedawcy przysługuje prawo do zbadania przedmiotu reklamacji przez rzeczoznawcę w celu ustalenia czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową.

Zwroty produktów HEVEA

Zwroty towarów przyjmowane są tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy zwracane produkty są w oryginalnym opakowaniu, a towary nie posiadają żadnych uszkodzeń i nadają się do dalszej odsprzedaży.

Jeśli zwrot jest dokonywany za pośrednictwem firmy kurierskiej/transportowej – liczy się stan towaru w momencie dotarcia na magazyn jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu w czasie transportu - zwrot nie zostanie przyjęty

Zwroty produktów HEVEA przyjmowane są pod adresem Magazyn Główny HEVEA, Ogrodowa 28, 62-561 Ślesin. Przesyłki od klientów wysłanych za pobraniem nie zostaną przyjęte.